גישור - אפשר להתגרש אחרת!

הליך הגישור מאפשר לכם להתגרש בדרך נעימה. כן, נעימה! בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא חייבים להסכים על הכל כשפונים לגישור, מטרת הגישור היא לסייע לכם לקבל החלטות משותפות. כשהחלטות מתקבלות בהסכמה, לא זו בלבד שהן מיושמות בפועל, גם האווירה היא אחרת, ההרגשה היא אחרת.

חשוב לבחור מגשר מקצועי ומנוסה!

מגשר אובייקטיבי, שלא יעדיף צד מסויים ויראה את התמונה כולה. מגשר שיסייע לתקשורת בונה ויסייע בפתרונות יצירתיים. מגשר שיתמקד בנקודות המחלוקת ולא יתעכב על נושאים זניחים. מגשר שיסייע להיפרד בכבוד, ללא ריבים ומשקעים מיותרים. מגשר שיעגן את ההחלטות שהתקבלו בגישור בבהסכם גירושין וידאג לאשרו בבית המשפט.

הידעתם? גישור הנו גם ההליך החסכוני ביותר בעת גירושין

ההיגיון ברור: מגשר אחד המסייע להגיע להסכמות, במקום בזבוז משאבים על מאבק משפטי יקר. גישור הנו הליך מהיר יותר ממשפט וכך הוא גם מונע עינוי דין ומאפשר התחלה מהירה יותר של החיים החדשים.

משרד עורכי דין יאיר סלע עוסק בגישור מוצלח בהליכי גירושין

“הניסיון שלי מלמד כי בני זוג שבחרו להתגרש בהליך גישור, נפרדו בכבוד הדדי והצליחו לפתוח דף חדש במהירות ועם פוטנציאל גבוה לעתיד טוב יותר. מדובר בזוגות שהשכילו להבין כי גירושין לא חייבים להיות קשים וכואבים. עם קצת עזרה מקצועית, ניתן להתקדם במהירות לשלב הבא והמוצלח בחייהם. חשוב לציין כי יותר ויותר זוגות בוחרים להתגרש באמצעות גישור ולנצל את היתרונות של התהליך. אני מעמיד לרשותכם רקורד מוכח של עשייה, ונמצא כאן על מנת לסייע גם לכם להיפרד בצורה יפה”.